Obiad i sprzedaż

Wyobraź sobie, że jesteś w restauracji. Zamówiłeś swoje ulubione danie, po
dłuższej chwili oczekiwania, kelner przynosi zamówienie. Gorące, pachnące,
świeże danie. Pozostaje tylko zabrać  sztućce i zacząć się delektować.

W ten dzwoni telefon – ważna, nie cierpiąca zwłoki sprawa.

Stało się, wdałeś się w dyskusje. Mija 5 minut , 10, w końcu dwadzieścia minut. A ty
nadal rozmawiasz. Twój wymarzony obiad, staje się coraz mniej apetyczny. Chyba
będziesz zmuszony wyjść z restauracji z uczuciem głodu.

Dlaczego o tym piszę?

Otrzymujemy zapytania w temacie naszych usług lub produktów i tylko od nas zależy, jak zareagujemy. Pozostaniemy bierni i klient uleci, czy zaczniemy działać na rzecz nowej sprzedaży? Najprawdopodobniej zapytanie ze strony klienta zostało przesłane do kilku firm .

Podsumowanie.

Gdy następnym razem otrzymasz zapytanie ofertowe, pomyśl o tytułowym obiedzie. Istnieje ogromna zależność pomiędzy czasem reakcji a skutecznością sprzedaży.

Advertisements

Skomentuj

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s